søndag 16. oktober 2011

Utstilling

En av ulempene med å ikke være i arbeid er at jeg ikke klarer å følge med like godt som før på hva som skjer i byen min.
Jeg må sette av god tid, og sette meg ned med avisa og Mac'en og en stor kopp kaffe for å lete opp foredrag, konserter og annet moro. Jeg kan bare glemme å få med meg de litt spesielle og de ekstra interessante som ikke nødvendigvis skal oppte på en stor og kjent scene, men feks på ett lite galleri. For de står ikke nødvendigvis i avisa.

Før kunne jeg høre om de på jobb. Noen hadde hørt at den og den skal spille der og der, skal vi dra?

Men, disse små galleriene har uansett fått dispensasjon fra kommunen i forhold til tilrettelegging, og jeg kommer ikke inn med rullestolen, så hva klager jeg over egentlig?

-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar